Ένα Ιστολόγιο για ταξίδια με μοτοσικλέτα...

...κι ήρθε κι από την Πρέσπα, τον τόπο το νησόχτιστο και σα ζωγραφισμένο, τη λίμνη την αξέχαστη με τα δασά λιβάδια, με τα μεγάλα τα βουνά τα λογγωμένα γύρω...

Κωστής Παλαμάς (Η φλογέρα του Βασιλιά)

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Αλλαγές για το ταξίδι του καλοκαιριού

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με της Πρεσβείες Μαρόκου- Αλγερίας διαπιστώθηκε ότι τα σύνορα μεταξύ αυτών των χωρών παραμένουν κλειστά.
Πιο αναλυτικά μιλώντας με την Πρεσβεία του Μαρόκου μου ανέφεραν ότι τα σύνορά τους με την Αλγερία είναι κλειστά και δεν προβλέπεται να ανοίξουν μελλοντικά. Υπάρχει σύνδεση των χωρών μόνο με αεροπορικά δρομολόγια.
Στη συνέχεια μίλησα με την Πρεσβεία της Αλγερίας και εκεί μου είπαν ακριβώς τα ίδια πράγματα όσον αφορά την σύνδεσή τους με την Τυνησία.

Γι΄ αυτό τον λόγω ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ θα επικεντρωθεί στην Ιβηρική Χερσόνησο.
Επομένως έχουμε και παραμένουν οι 11διαδρομές και θα εμπλουτιστούν με περισσότερα εν καιρώ…
Τώρα θα πρέπει τα φιλαράκια μου Βαγγέλης και Μάκης να αρχίσουν να ρίχνουν προτάσεις για το που αλλού θέλουν να πάμε (κύριος κορμός οι 11διαδρομές).

8 σχόλια:

  1. Δεν μας χαλάει καθόλου. Χιλιόμετρα να γράψουμε φέτος και όπου να 'ναι.Η Σταυρούλα πρότεινε να περάσουμε από Μαγιόρκα. Έχει το κατάλληλο δώρο για σένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ακούσω...για το δώρο πρώτα και μετά προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταυρούλα: μετά το δωράκι που θα σου πάρω απο Μαγιόρκα να ξέρεις οτι θα είσαι απο τους καλύτερους στη μαγειρική, δηλαδή θα είσαι γαμάτος....σεφ. Από τότε που το πήρα στο Μάκη δεν ξεκολλάει απο την κουζίνα αλλά δεν ξεκολλάνε και οι γειτόνισες. Γουστάρουν να τις σερβίρει ο Μάκης!!!
    Επίσης δεν σου είπε ο Μάκης οτι η Μαγιόρκα εκτος απο ωραία μαργαριτάρια για την Ντίνα έχει και πιστα για μηχανές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να εμπλουτιστούν τα σχόλια με φωτογραφία ολόσωμη, κάπου πάει το μυαλό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σταυρούλα:φίλε Ευθύμη για τα μαργαριτάρια και την πίστα δεν σχολίασες κάτι. Γιατί; Τα μαργαριτάρια δεν πιάνουν χώρο στις μπαγαζιέρες σου γιατί θα τα φοράει όλα πάνω της η Ντίνα. Πίστα!!! ένα τόσο δα νησάκι και όμως έχει πίστα. θα ήθελα να πάρουμε μερικές φωτογραφίες ωστε να δούνε και οι δικοί μας οι ελληνάρες και φτιάξουν καμία πίστα ακόμη.(καλα θα ήταν να την κάνανε στην Καρδίτσα...τίποτα δεν ζητώ, αυτό το απλό μόνο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για την πίστα έχω εκφραστεί με εκτενές άρθρο μου στο Ιστολόγιο σας.
    Να την δούμε να μας δει, να τραβήξουμε και κανα βιντεάκι μικρό εντάξει, αλλά μαργαριτάρια; Ποτέ τέτοια δώρα σε ταξίδια…!!! Χάνεται το συναίσθημα.
    Για ποιόν κάνω εγώ το ταξίδι μάτια μου; και απαντάω, για σένα καρδιά μου…!!!
    Τα μαργαριτάρια που κολλάνε;
    Και ξανααπαντάω, ΠΟΥΘΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάκη- Σταυρούλα χαρήκαμε που σας γνωρίσαμε , Θύμιο-Ντίνα σας ευχαριστούμε για την φιλοξενία,
    Βαγγέλης-Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμείς ευχαριστούμε, για την καλή παρέα σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή