Ένα Ιστολόγιο για ταξίδια με μοτοσικλέτα...

...κι ήρθε κι από την Πρέσπα, τον τόπο το νησόχτιστο και σα ζωγραφισμένο, τη λίμνη την αξέχαστη με τα δασά λιβάδια, με τα μεγάλα τα βουνά τα λογγωμένα γύρω...

Κωστής Παλαμάς (Η φλογέρα του Βασιλιά)

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Αράχοβα

Το ραντεβού για την μονοήμερη εκδρομή στην Αράχοβα δόθηκε στο 19ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας 8:30 το πρωί της Κυριακής 28 Μαρτίου.
  Είχε προηγηθεί μια όμορφη μέρα, παρέα με φίλους στην Αθήνα, καθώς είχαμε και την Γενική Συνέλευση της Λέσχης μας.
  Μετά την Γ.Σ. μας πήγαμε με τα φιλαράκια για ποτό και κουβέντα στην Γλυφάδα και φροντίσαμε να μην το ξενυχτήσουμε, γιατί η επόμενη μέρα, ειδικά για εμάς, θα ήταν λίγο κουραστική, αφού θα έπρεπε να συνδυάσουμε και την επιστροφή μας.
   Ο καιρός καλός και η παρέα μας μεγάλη. Το δρομολόγιο δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο αν εξαιρέσουμε τον πολύ δυνατό άνεμο σε κάποια σημεία της διαδρομής.
   Φτάνοντας έξω από την Λειβαδιά κάναμε δεξιά προς Τιθορέα. Εκεί, όλοι η παρέα ήπιαμε  καφέ κάτω από τον τεράστιο πλάτανο που βρίσκεται φυτεμένος  από το 1887.
   Τα πειράγματα και οι νέες συστάσεις είχαν την τιμητική τους, αφού η παρέα μας συνέχεια μεγαλώνει. Η επόμενη στάση μας είχε προγραμματιστεί στο όμορφο χωριό της Αγώριανης σκαρφαλωμένη στην πλαγιά του Παρνασσού.
   Τεράστια πλατάνια στην πλατεία του χωριού μας υποδέχτηκαν και καθώς ήταν γυμνά από φύλα άφηναν τον ήλιο να παίζει με τα πρόσωπά μας.
   Ένα μεγάλο τραπέζι στην γωνιά της πλατείας στρώθηκε ειδικά για εμάς αφού ήμασταν και οι μόνοι που θα γευματίζαμε έξω.
   Η εξυπηρέτηση ήταν άψογη και το σέρβις πολύ καλό. Δοκιμάσαμε κάποιες σπεσιαλιτέ και σαν καλή αναβάτες περιορίσαμε το αλκοόλ στο 1ποτήρι, αφού θα πρέπει πάντα να δείχνουμε το καλό παράδειγμα σε όλους όσους μας γνωρίζουν.
   Ένα από τα καλά των οργανωμένων κλαμπ είναι το "ελεύθερο πνεύμα" και όχι το "θολωμένο μυαλό". Γι΄ αυτό το λόγο θα πρέπει πάντα να υπάρχει "μέτρο" και όχι "τέρμα γκάζι".
   Δυστυχώς σε αυτό το σημείο η δική μας συμμετοχή έπρεπε να λάβει τέλος, αφού ο δρόμος της επιστροφής μας περίμενε και σίγουρα ήταν μακρύς.
   Υπόσχεση να ξαναβρεθούμε σε επόμενο εκδρομικό και σίγουρα η ώρα του χαιρετισμού είναι δύσκολη, με φίλους που έχεις δυνατότητα να συναντάς λίγες φορές, λόγο απόστασης.
  Η παρέα συνέχισε για Αράχοβα και όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες πέρασαν υπέροχα....!!!!
Με χαρά συναντήσαμε παλιούς γνωστούς, γνωρίσαμε νέους φίλους και περάσαμε τέλεια.

Καλά χιλιόμετρα σε όλους μας.....

Φωτογραφίες από την μονοήμερη εκδρομή στην Αράχοβα μπορείτε να δείτε...  ΕΔΩ