Ένα Ιστολόγιο για ταξίδια με μοτοσικλέτα...

...κι ήρθε κι από την Πρέσπα, τον τόπο το νησόχτιστο και σα ζωγραφισμένο, τη λίμνη την αξέχαστη με τα δασά λιβάδια, με τα μεγάλα τα βουνά τα λογγωμένα γύρω...

Κωστής Παλαμάς (Η φλογέρα του Βασιλιά)

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Γύρος Λίμνης Σερβίων

Το Varadero Club Hellas θέλοντας να ενισχύσει τα εκδρομικά στα οποία θα έχουμε συμμετοχές και από την επαρχία, στα μονοήμερα, μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε τα «εκδρομικά Βορείου Ελλάδος».

Γύρος Λίμνης Σερβίων λοιπόν και το ξεκίνημα έγινε από την πόλη της Κοζάνης. Πήραμε το πρωινό μας καφεδάκι και επόμενη στάση στην Αιανή.
  Μπροστά στον προαύλιο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου βγάλαμε τις απαραίτητες φωτογραφίες και περάσαμε στα ενδότερα για μια πολύ καλή ξενάγηση στο χώρο.
  Είχαμε την τύχη στην είσοδο να γνωρίσουμε την διευθύντρια του μουσείου κυρία Γεωργία Καραμήτρου - Μεντεσίδη που είναι και η πρώτη αρχαιολόγος που ξεκίνησε τις ανασκαφές στην περιοχή.
  Ο χώρος άριστα προσεγμένος και όλα τα εκθέματα βρίσκονται κάτω από συνεχείς επίβλεψη θερμοκρασίας και υγρασίας.
  Πλούσιο έντυπο υλικό δόθηκε κατά την αναχώρησή μας και μεταβιβάστηκε στη λέσχη μας για την ενημέρωση και των υπολοίπων μελών μας.
  Από την παλιά γέφυρα περάσαμε απέναντι προς Αυλές, Γούλες και κατευθυνθήκαμε στην όμορφη πόλη του Βελβεντού.
  Στάση στο δεύτερο κομμάτι της εκδρομής και όλος ο κόσμος μέσα στο Λαογραφικό Μουσείο για την απαραίτητη ξενάγηση στο παλιό αρχοντικό. Είδαμε αντικείμενα, ενδυμασίες και ακούσαμε ένα σωρό όμορφα πράγματα για το πώς ήταν η ζωή τα παλιά χρόνια. Κάποια από τα αγόρια μας είχαν τέτοια βιώματα, όπως μας είπαν και έτσι πρόδωσαν την ηλικία τους που προσπαθούν επιμελώς να κρύψουν κάτω από τις cordourες τους… ας προσέχατε…!!!!
  Φεύγοντας έπρεπε να διασχίσουμε 2σοκάκια για να βρεθούμε στην πλατεία λίγα μέτρα πιο πάνω και κάποια αγόρια φρόντισαν να χαθούν και να καθυστερήσουν ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ το καφεδάκι μας.
  Το επόμενο κομμάτι του εκδρομικού είχε επίσκεψη στον Υδροηλεκτρικό Σταθμό Πολυφύτου. Με κατεύθυνση από Βελβεντό προς Ριζώματα περάσαμε πάνω από το φράγμα του ποταμού και βρεθήκαμε στις τεράστιες εγκαταστάσεις της ΔΕΗ.
  Το προσωπικό φιλικότατο μας πήγε σε όλες τις εγκαταστάσεις και μας ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας και την διαδικασία παραγωγής του ηλεκτρικού ρεύματος.
  Μετά τα Ριζώματα ο δρόμος μας ανέβασε στα 1010μ. υψόμετρο όπου υπάρχει και το ομώνυμο ταβερνάκι.
  Η συνέχεια γνωστή, με τα μαχαιροπίρουνα να δίνουν το ρυθμό και ΄μεις να προσπαθούμε να πείσουμε το αφεντικό της ταβέρνας να σταματήσει τα κεράσματα… ματαίως βέβαια, αφού οι απλοί αυτοί άνθρωποι, έχουν τον δικό τους κώδικα φιλοξενίας, ¨εγώ κερνάω, εσύ άμα θες, μην πίνεις…¨.
  Το μόνο κακό στο όλο σκηνικό, ήταν που όταν ανεβαίναμε και κατεβαίναμε από το βουνό χρειάστηκε να πατήσουμε και λίγο χώμα. Θα πείτε τώρα που είναι το κακό, αφού τα θηρία πάνε και σε χώμα. Τα θηρία πάνε, ο Κυριάκος δεν πάει, για να μην λερώσει το εργαλείο… Φίλε και πλέον μέλος του Club μαζί μας αφού έμπλεξες από αυτά δεν θα γλυτώνεις…
  Έξω από Βέροια σταματήσαμε για καφέ και χαιρετισμό αποχώρησης και διαπιστώσαμε, με μεγάλη έκπληξη μας, πως είχαμε ξεχάσει να ταΐσουμε τον Νίκο.
  Νίκο, χίλια συγνώμη βρε φίλε, δεν προσέξαμε πως είχες παραγγείλει μόνο μια μερίδα φαγητού στην ταβέρνα… Ευτυχώς βρήκαμε καντίνα και έφαγε το παλικάρι μας αλλιώς θα έκανε το ταξίδι επιστροφής νηστικός…!!!
  Να, αυτά μπορείς να πάθεις αν δεν οργανώνεις καλά τα εκδρομικά… Σε αυτό το σημείο λοιπόν θα ήθελα να ζητήσω ταπεινά συγνώμη για όλες αυτές τις παραλείψεις, για την ταλαιπωρία όλων των παιδιών πάνω στα βουνά αλλά ούτε κι εγώ βρε παιδιά ήξερα πως είναι τόσο ωραία….!!!
  Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σας πω να ξυπνήσετε νωρίς για να αρχίσετε να τρέχετε σε μουσεία, βουνά και εργοστάσια ψάξτε για καμιά καλή δικαιολογία…

Να ΄στε όλοι καλά και όρθια, ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους…

Συμμετοχές:
Νίκος
Γιώργος
Τέλης
Λάζαρος
Κυριάκος
Βασίλης
Νίκος
Θύμιος       (καλά, δεν είχαμε καμιά γυναίκα μαζί μας..??? ντροπή μας…!!!)

Φωτογραφίες από την εκδρομή θα δείτε.... εδώ

1. Είναι η δεύτερη εκδρομή, επιμορφωτικοπεριβαντολογικοαρχαιολογικου περιεχομένου, που διοργανώνεις και οι συμμετοχές αυξάνονται.
    Πάντα τέτοια και καλύτερα φιλαράκι.
    Από τις πιο όμορφες ημερήσιες εκδρομούλες...